Dėmesys Žmogui ir Žemei

Melioracija, tvenkiniai ir pralaidos, vandentiekis ir nuotekų tinklai, keliai ir aikštės, pamatai ir šlaitų sienos — žmogaus gerovei, žemės tausojimui

Žvyravimas, greideravimas

Kelių priežiūra - kasdienis UAB „Mevilsta“ darbas. Jam turime puikius aukštos kvalifikacijos specialistus ir pilnai sukomplektuotą techniką, reikalingą kelių žvyravimui, greideravimui ir pakelės griovių kasimui, formavimui, atnaujinimui.

Kelius greideruojame, lyginame duobes, žvyruojame, formuojame nuolydžius, atnaujiname pakelės griovius. Jei kelio paviršiuje atsiranda tik negilios kelio duobutės, ir žvyro dangos sluoksnis dar pakankamai storas - kelią greideruojame, išlygindami esamą dangos sluoksnį, neužpylus papildomai atvežtu žvyru. Jei kelio duobės gilesnės - jas užpilame atvežtu žvyru, po to išlyginame greideriu visą kelią.

Kelių atnaujinimui naudojame švarų, be molio priemaišų, sijotą žvyrą iki 32 mm frakcijos. Stipresnis lietus molio priemaišas išplauna, ir „išretėjusį“ žvyro sluoksnį tenka atnaujinti.

Planinio kelių remonto, žvyravimo, greideravimo, griovių atnaujinimo bei naujų griovių kasimo ir formavimo darbus savivaldybių užsakymu atliekame

  • Pavasarį
  • Vasarą
  • Rudenį

Pavasariais atnaujiname ir taisome po žiemos atsiradusius kelio defektus - pavasarinio sniego tirpsmo metu suminkštėjusiame kelio paviršiuje dažnai atsiranda duobės ir provėžos, kurias užpilame žvyru, po to, jas išlygindami, greideruojame visą kelią.

Pavasario sezono kelių sutvarkymui praktiškai visada prireikia užpilti atvežtą žvyrą, nes išlyginti kelio paviršių be papildomo žvyro sluoksnio tiesiog pritrūktų dangos. Ypač tai pastebima po šiltesnių žiemų, kuomet neįšalusioje paviršinėje kelio dangoje gali formuotis ir gilėti kelio duobės ir provėžos. Pagrindinė provėžų formavimosi priežastis - praskydęs kelio paviršius, kai gilesniuose sluoksniuose susidaręs ankstesnis įšalas trukdo susigerti vandeniui.

Vasarą lyginame kelių duobes, atsiradusias nuo intensyvaus automobilių srauto; ypač palanku kelio duobėms ir kitiems nelygumams atsirasti - vasaros lūtys, suminkštinančios kelio paviršių ir nuplaunančios dalį žvyro. Tačiau jei vasaros metu ilgiau užsitęsia sausas, be lietaus, laikotarpis - didesnių kelių duobių beveik neatsiranda, todėl mažesnes kelio duobutes užtenka išlyginti greideriu iš to paties kelio paviršiaus sluoksnio žvyro.

Intensyvus vasaros darbų sezonas yra rugpjūčio mėn. antroje pusėje, prieš prasidedančius mokslo metus – kad rugsėjo 1-ąją mikroautobusai galėtų saugiai vežioti mokinius į mokyklas.

Rudens kelių priežiūros sezono metu svarbus ir paminėtinas planinis kelių tvarkymas prieš lapkričio 1-2 d., prieš Vėlines, ir tuo pačiu - prieš numatomą padidėjusį automobilių srautą, ir suintensyvėjusį visą eismą, kad lankantiesiems artimųjų kapus keliai būtų saugesni. Dažni rudens lietūs - nebūtinai smarkūs - per ilgesnį laiką įmirko kelio paviršių ir sudaro palankias sąlygas formuotis kelio provėžoms, duobėms bei kitiems nelygumams.

Kokybiškai ir savalaikiai atliekant kelių remonto ir priežiūros darbus, galimos kelių problemos praktiškai nepatiriamos, ir kelių kokybei palaikyti dažniausiai užtenka planinio kelių remonto.

Kelius, žvyrkelius remontuojame, tvarkome ir prižiūrime pagal sutartis su savivaldybėmis bei ūkininkų užsakymu privačiose žemės valdose; pastarieji keliukai yra labiau vietinės reikšmės.

Laiku ir kokybiškai prižiūrimi keliai - svarbi saugaus eismo ir transporto tausojimo sąlyga, kurią kasdien patiria kiekvienas kelių eismo dalyvis.